HOMESTAY KUALA LUMPUR CENTER (TEPI LRT)...Contact Kami SEGERA 0126963590

Homestay Kuala Lumpur

Homestay Kuala Lumpur

Kami menyediakan homestay area betul betul tengah Kuala Lumpur dan KL. Jangan risau untuk bergerak ke mana mana destinasi sekitar Kuala Lumpur. Homestay Kuala Lumpur KL ini, memang berada di lokasi yang strategik untuk bergerak ke semua lokasi.


Homestay Kuala Lumpur
Homestay Kuala Lumpur

Jika anda berurusan di lokasi lokasi panas dan sesak di dalam Kuala Lumpur, anda boleh consider untuk menaiki LRT. Tahukah anda homestay kuala lumpur KL ini berada bersebelahan dengan LRT stesen terakhir iaitu LRT Sentul Timur. Anda hanya perlu berjalan kaki untuk ke LRT Sentul Timur ini. Best kan? Jika lokasi yang anda hendak pergi adalah PWTC, Sogo, Jalan TAR, Ibu Pejabat MARA KL, Maju Junction, Hospital Kuala Lumpur, Low Yatt Plaza dan lain lain, anda boleh guna LRT sahaja. Tak perlu terperangkap dalam jam dan bayar parking kereta yang sangat mahal di Kuala Lumpur ni.

Homestay Kuala Lumpur Murah di Pangsapuri Mawar Bandar Baru Sentul
Homestay Kuala Lumpur Murah di Pangsapuri Mawar Bandar Baru Sentul


Apakah kelebihan jika booking homestay kuala lumpur ni?

Homestay Kuala Lumpur kami berada di blok rumah paling besar di Pangsapuri Mawar iaitu Blok C. Ada 3 Blok di Pangsapuri Mawar iaitu Blok A, B dan C. Rumah yang paling luas dan anda puas hati jika ada ramai tetamu bersama.

Anda akan dapati lokasi homestay kuala lumpur KL ini paling strategik dan mudah berurusan di seluruh KL. Highway Duke, Highway AKLEH memudahkan anda nak ke mana mana sahaja dalam KL ni.

Harga homestay kuala lumpur ini sangat berpatutan berbanding homestay sekitar yang sangat mahal kerana lokasi hot ini.

Bayangkan UTC Kuala Lumpur KL hanya berada bersebelahan dengan homestay kuala lumpur ini! Anda pun boleh berurusan di UTC berjalan kaki sahaja. Mana tau anda tiba tiba teringat nak bayar bil atau urusan JPJ, TNB, Indah Water dan lain lain. No Problem. Malam malam pun boleh berurusan di UTC Kuala Lumpur KL.

Anda nak beli bahan mentah? Pasar Sentul dekat je sebelah UTC tu. Anda boleh memasak di homestay kuala lumpur kami. Kalau malas, ada banyak kedai makan berhampiran. Ini senarai tempat makan best di Kuala Lumpur berdekatan Sentul < KLIK SINI >. Kedai mamak pun ada. 24 jam buka! Kedai runcit pun ada Speedmart dan lain lain lagi. Senang lah nak beli barang. Kedai hardware pun ada hehe.

Homestay Kuala Lumpur ini sangat dekat dengan pasaraya shopping mall jika anda ingin membeli belah. Tesco Extra Selayang hanya 10 minit. Pasaraya SOGO dan KLCC pula tak sampai 10 minit. Wau dekat jer semua shopping mall di Kuala Lumpur ni. Nak pergi PWTC pun sangat sangat dekat. Kalau ada expo dan pameran, memang sangat sesuai tinggal di homestay kuala lumpur kami. Shopping heaven kalau di KL ni. Untuk list tempat shopping best < KLIK SINI > .

Homestay Kuala Lumpur KL kami mempunyai 3 bilik tidur dan 2 bilik air. Lengkap dengan Aircond dan shower heater. Peti sejuk dan mesin basuh juga disediakan. Bantal dan Toto extra juga disediakan.


Homestay Kuala Lumpur - Bilik Utama Aircond
Homestay Kuala Lumpur - Bilik Utama Aircond

Homestay Kuala Lumpur - harga murah
Homestay Kuala Lumpur - harga murah

Pandangan Luar Homestay Kuala Lumpur
Pandangan Luar Homestay Kuala Lumpur

 

Rasa nak booking Homestay Kuala Lumpur kami sebab harga lebih murah dan boleh bawa lebih ramai ahli keluarga?