HOMESTAY KUALA LUMPUR CENTER (TEPI LRT)...Contact Kami SEGERA 0126963590

Homestay Kuala Lumpur Sentul Murah (Apartment Mawar Sentul - Sebelah Star LRT Sentul Timur)

Homestay Kuala Lumpur Sentul ini adalah sebuah apartment yang terletak di Apartment Mawar, Bandar Baru Sentul Kuala Lumpur. Lokasi apartment ini adalah berhampiran dengan LRT Sentul Timur iaitu stesen LRT terakhir dan berada di tengah-tengah Kuala Lumpur / Centre of Kuala Lumpur. Anda hanya perlu berjalan kaki untuk ke LRT tersebut!

Jika anda ada urusan di Kuala Lumpur, Homestay Kuala Lumpur Sentul kami pasti adalah pilihan yang terbaik kerana ia berada di tengah-tengah pusat bandaraya KL dan sangat mudah ke mana-mana sahaja lokasi di dalam Kuala Lumpur samada anda drive atau anda hanya menaiki LRT dan Monorail.

Homestay Kuala Lumpur Sentul ini berada di tingkat 9 yang tinggi dan jauh dari kebisingan. Pemandangan dari luar tingkapnya juga menarik. Anda boleh lihat cahaya cantik daripada jauh (boleh nampak Genting Highland View) dan ia sentiasa berangin. Jangan risau kerana Homestay Kuala Lumpur Sentul ini mempunyai 3 lif untuk naik dan turun! Tak ada masalah berebut atau lif rosak. Pasti puas hati. 

Homestay KL Kuala Lumpur Murah area PWTC dan Sentul
Homestay KL Kuala Lumpur Murah area PWTC dan Sentul


Alamat Homestay Sentul Kuala Lumpur = 

C-9-10 Apartment Mawar
Bandar Baru Sentul
Jalan 7/48A
51000 Kuala Lumpur

Koordinat GPS: (3°11'4"N 101°41'50" atau 3.184757, 101.697452 )

Peta GOOGLE MAP ke Homestay Sentul Kuala Lumpur
<KLIK SINI>


Homestay ini sangat hampir dengan kawasan-kawasan utama di tengah Kuala Lumpur seperti PWTC, KLCC, Hospital Kuala Lumpur HKL, Hospital Tawakal, pasaraya SOGO, Jalan Tuanku Abdul Rahman TAR, Ibu pejabat MARA dan lain-lain lagi.

Apartment ini adalah apartment yang besar dan mempunyai 3 bilik tidur dan tiga bilik air. Ia lengkap dengan kemudahan TV Astro, sofa, mesin basuh, peti sejuk, shower heater, meja makan, kemudahan memasak dan lain-lain.


BILIK TIDUR 1
- Katil Queen + Aircond
Yes
BILIK TIDUR 2
- Katil Queen
Yes
BILIK TIDUR 3
- Katil Single
Yes
RUANG TAMU
- Sofa
- Astro
- Meja Makan
Yes
BILIK AIR
-2 bilik air shower heater
Yes
DAPUR
- Alatan Memasak
Yes

Apartment ini adalah apartment yang paling luas dalam blok Apartment Mawar Sentul iaitu Blok C. Ia menghadap ke arah Genting Highland. Ini bermakna, pada waktu malam anda akan mandapat tiupan angin sepoi sepoi bahasa dan menyamankan.

Ciri-ciri keselamatan di apartment ini sangat bagus. Ia lengkap dengan pengawal dan mempunyai banyak CCTV di sekitar kawasan.

Booking Homestay Kuala Lumpur Sentul SEKARANG!
WhatsApp = www.wasap.my/60126963590/HomestayKLSentulAdaKosongTak

Klik Link Waze =
https://waze.com/ul/hw28645v8x 

Sila Like Facebook Kami
https://www.facebook.com/homestaymurahkualalumpur